Mielonka

Wrzucane będą tutaj tematy powtarzające się oraz źle zatytułowane - bez możliwości edycji oraz dalszej dyskusji.
versus2009
Posty: 21
Rejestracja: 22 lip 2011, 9:21

Leopard 1

Postautor: versus2009 » 20 maja 2013, 18:18

wiem z oficjalnych źródeł że jak tier IX i X LEOSIA będzie miał o 20mm więcej pancerza przedniego.

To może podaj źródło? Bo na razie to każdy uzna to za z dupy wzięte rewelacje.
~T.
-> World of Warships - walcz na morzu!
MikePowell94
Posty: 2
Rejestracja: 01 cze 2013, 9:31

Churchill VII

Postautor: MikePowell94 » 01 cze 2013, 9:41

Witam. Założyłem tutaj konto specjalnie by wypytać o ten właśnie czołg. Kupiłem sobie Churchilla GC, ale według mnie to totalna porażka, przynajmniej przy tym pierwszym dziale, które jest dostępne, każdy strzał zabiera wrogom od 100-200 HP, podczas, gdy oni walą po 300-400. Może się nie znam, ale sprzedałem go w cholerę i jutro zamierzam kupić Churchilla VII. Poczytałem trochę o nim, walczyłem przeciwko niemu wiele razy jako Churchill I i frontalnie nigdy nie udało mi się go uszkodzić, natomiast Black Prince'a tak (nawet zniszczyłem go 2 dni temu) :) Zatem uważam, że czołg mi się spodoba. Mam tylko jeszcze pytanie. Wszyscy moi żołnierze są wyszkoleni na 100% i mam prawie zrobione atuty (około 95%). Czy stracę te atuty, gdy przeszkolę moich czołgistów z Churchilla I na Churchilla VII? Wiem, że co do doświadczenia to mogę wystartować od 90% za opłatą, tylko żal by było stracić te atuty.
Awatar użytkownika
lszekg
Posty: 596
Rejestracja: 02 paź 2010, 13:41

Re: Churchill VII

Postautor: lszekg » 01 cze 2013, 9:54

Nie stracisz żadnych perków. Załoga je zachowuje.

Tak przy okazji, jeśli lubisz czołgi z mocnym kopem, raczej nie porywaj się na Churchilla, ani na żaden kolejny brytyjski czołg. Są szybkostrzelne, ale powyżej V tieru zaczyna niedomagać im DMG. To dość specyficzne maszyny.
Obrazek
Obrazek
Poof
Posty: 1
Rejestracja: 07 cze 2013, 10:42

Skryty. Proszę o szybką odpowiedź

Postautor: Poof » 07 cze 2013, 10:46

Witam, w jednej bitwie zniszczyłem niechcący sojusznika. I teraz mam niebieski nich. Kiedy się go pozbędę? Proszę o pilną odpowiedź.

Proszę o nie pisanie postów typu: "Użyj szukajk"i itp.

+1 nieznajomośc regulaminu, lenistwo, nieznajomość opcji "szukaj"
Pejotl79
Awatar użytkownika
Pinky
Posty: 219
Rejestracja: 06 mar 2012, 13:21

Löwe

Postautor: Pinky » 19 cze 2013, 7:01

t0mal wybacz ale takie przemyślenia to są z głębi odbytu wyciągnięte. Ja taką tendencję o której pisałeś widzę na wszystkich czołgach (najczęściej stockowych) od samego początku mojej gry.
Z innej beczki, mogli by przywrócić więcej snajperskich map, Lowe i inne Nazistowskie snajpery miały by wtedy lżej. Ostatnio mam wrażenie że WG podjęło ta decyzję kierując się młodszymi graczami którzy mają mrówki w gaciach i nie usiedzą na miejscu dłużej niż minutę. Moim skromnym zdaniem polepszyło by to znacząco zarobki na Lowe a i taki biedny Szmaltrum zyskał by na wartości.
marian40
Posty: 10
Rejestracja: 02 kwie 2012, 7:50

Patch 0.8.6

Postautor: marian40 » 20 cze 2013, 19:42

mnie się nie opłaci grać artą Panther czy Tiger bo na Grille robię większe obrażenia

To nie graj...
~T.
felek666
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar 2013, 10:20

Patch 0.8.6

Postautor: felek666 » 21 cze 2013, 8:18

Mi się wsio podoba jak do tej pory po za tym co niektórzy też piszą, brak dźwięków na bitwie, w garażu i ekranie logowania mam dźwięk ale urywa się kiedy wchodzę na bitwę, w ustawieniach mam wszystko ustawione na 100, nie mam modów dźwiękowych czyli to wina tej ich aktualizacji, oby zrobili z tym coś bo tak się grać nie da, w dużej mierze polegam na dźwiękach żeby usłyszeć jak by ktoś do mnie strzelał albo chciał mnie podjechać
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Patch 0.8.6

Postautor: Abrakadabra77 » 21 cze 2013, 8:29

czyli to wina tej ich aktualizacji

No popatrz ja mam tą samą aktualizację i wszystko mi pięknie działa, mam dźwięki i inne głupoty...Szukajcie winy wpierw w waszym sprzęcie, to że nie masz modów dźwiękowych nie oznacza że inna modyfikacja nie kłóci się z grą.
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
felek666
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar 2013, 10:20

Re: Patch 0.8.6

Postautor: felek666 » 21 cze 2013, 9:11

Abrakadabra77 pisze:
czyli to wina tej ich aktualizacji

No popatrz ja mam tą samą aktualizację i wszystko mi pięknie działa, mam dźwięki i inne głupoty...Szukajcie winy wpierw w waszym sprzęcie, to że nie masz modów dźwiękowych nie oznacza że inna modyfikacja nie kłóci się z grą.


z przykrością nie mogę ci przyznać racji, mój sprzęt jest w znakomitej kondycji, był kupiony miesiąc temu i do tej pory chyba się nie zestarzał tak żeby coś nie chodziło, a innych modów nie posiadam, gram na czystej wersji gry

1. Jak już zamierzasz robić piramidki z cytatów to wrzuć to w spoiler.
2. Parametry sprzętu tu nie mają nic do gadania. To że masz jakiegoś Quad core z 16GB ram i jakimś nowym radkiem/gf nic nie zmieni bo równie dobrze pierwszego dnia możesz zrobić burdel w rejestrze i plikach...
3. To temat do dyskusji o patchu a nie twoich problemach z grą, od spraw technicznych masz dział pomoc.

+1 OFFTOP
~T.
kubabre212
Posty: 1
Rejestracja: 03 lip 2013, 19:32

XIII_Legion-Otwarta rekrutacja

Postautor: kubabre212 » 03 lip 2013, 19:38

nie mam jeszcze 18 lat ale sporo przeżyłem jutro kupuje czołg na 3 tierze ale niestety w piątek wyjeżdzam na miesięczny obus harcerski.

Wyjedź lepiej na obóz języka polskiego.
~T.

Wróć do „Pole minowe”