Patch 0.7

Wszystko na temat patchów.
Jozio
Posty: 241
Rejestracja: 06 sie 2011, 23:20

Re: Patch 0.7

Postautor: Jozio » 23 gru 2011, 13:48

Sepp1991 pisze:Jeśli mówicie o Tygrysie I to jest trochę lepiej dla ich właścicieli :D
A co z GW Panter jakie wrażenia ? mi jakoś kiepsko idzie i mniej artylerii w bitwach ?


Działo GW Panther jest takie jak było, tragedia jeżeli chodzi o uzbrojenie, potrafi pudłować przy maksymalnym skupieniu celownika, już nie wspominając o pociskach które często wypadają za koło.
Jedyny pojazd niemiecki do którego nie chcę nigdy więcej wracać. Na szczęście GW Tiger odblokowany więc nie będę musiał.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2011, 14:55 przez Jozio, łącznie zmieniany 1 raz.
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
DominiXD
Posty: 732
Rejestracja: 24 paź 2011, 13:38

Re: Patch 0.7

Postautor: DominiXD » 23 gru 2011, 14:04

Ja cieszę się z tego patcha, szczególnie dlatego, że przy dobrym ustawieniu odbija pociski trzech tierów wyżej (T1HV przyjął dwa hity od IS-3 bez straty hp). Pozatym od arty też często obrywam i nie jest to tak bolesne po normalizacji HE.
Awatar użytkownika
Septimus33
Posty: 153
Rejestracja: 21 paź 2011, 7:32

Re: Patch 0.7

Postautor: Septimus33 » 23 gru 2011, 15:17

Narzekałem na patch 7.0 ponieważ znerfili haubice, zwiększyli awaryjność i łatwopalność T34, obniżyli uszkodzenia zadawane HE. Każdy kij ma jednak dwie strony, każdy medal dwa końce, są ponoć plusy dodatnie i plusy ujemne, etc Etc ;) Jednego patchowi 7.0 nie mogę odmówić: artyleria wreszcie dostała po dupie :D. Nie tak bardzo jakbym chciał, ale zawsze to coś. Płacz artylerzystów jest dla moich uszu jak najsłodsza muzyka. Obrażenia zadawane splashem nie przypominają już tak bardzo efektu bliskiej detonacji bomby wodorowej, przywrócili smugi dzięki czemu częśc artylerzystów wpatruje się z namaszczeniem w typowe miejscówki i czeka na smugę dzięki czemu normalny czołg ma chwilę wytchnienia :) Często gęsto też nie trafiają i wreszcie jakby trochę mniej tej arty w bitwach. W każdym razie z moich obserwacji wynika ze przeżywalność normalnego czołgu się zwiększyła, a to najważniejsze. Cholera, chyba odżałuję te haubice :lol: Połowe zabawy szlag trafił, ale druga połowa trwa dwa razy dłuzej :)
Awatar użytkownika
mc_brx
Posty: 40
Rejestracja: 01 kwie 2011, 10:52

Re: Patch 0.7

Postautor: mc_brx » 23 gru 2011, 15:55

Jeżeli masz w garażu to co napisane i nic więcej to nie wiesz jeszcze za dużo o arty :)
Awatar użytkownika
Cebulov
Posty: 22
Rejestracja: 23 gru 2011, 10:47

Re: Patch 0.7

Postautor: Cebulov » 23 gru 2011, 17:23

Witam,

Wraz z patchem pojawiła się u mnie pewna niedogodność. Gra często zawiesza połączenie w czasie przejścia do ''garażu'' z ekranu logowania. Wcześniej takie akcje nie miały miejsca :?

Poza tym początkowo gra się trochę ''inaczej'' ale wydaje mi się, że to efekt własnego nastawienia do spaczowanej gry.
Awatar użytkownika
CarmanV8
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2011, 20:51

Re: Patch 0.7

Postautor: CarmanV8 » 23 gru 2011, 18:00

Z GW Pantery usunęli wentylacje, znerfili HE i zmniejszyli jej zarobki. Co z tego skoro osobiście nie zauwazyłem, żeby uszkodzeń było mniej, a jeśli już to niewiele. Celne trafienie i tak sporo zbiera, więc tak czy tak przed artą nadal trzeba się chować :) . Na + nadal da się łatwo wyjść.
Bałem się na początku tych tracerów, bo na becie ładnych parę razy dzięki nim miałem co naprawiać, ale w tej chwili wiem, że nie jest tak źle. Wystarczy po strzale się kawałeczek ruszyć, a nic złego się nie stanie.
Problem w tym, że losowania wiele się nie poprawiły. Owszem cześciej zdarzają się teraz bitwy bez żadnej arty, ale jak już są to przynajmniej 3-4. Chyba nie o to tu chodziło.
Awatar użytkownika
Septimus33
Posty: 153
Rejestracja: 21 paź 2011, 7:32

Re: Patch 0.7

Postautor: Septimus33 » 23 gru 2011, 18:19

Cebulov pisze:Witam,

Wraz z patchem pojawiła się u mnie pewna niedogodność. Gra często zawiesza połączenie w czasie przejścia do ''garażu'' z ekranu logowania. Wcześniej takie akcje nie miały miejsca :?

Poza tym początkowo gra się trochę ''inaczej'' ale wydaje mi się, że to efekt własnego nastawienia do spaczowanej gry.


Zgadza się, zaobserwowałem to samo. Dzisiaj kilkakrotnie po zalogowaniu uruchamiałem ponownie grę bo się zwieszał na amen i nie wchodził do garażu. Po ponownym uruchomieniu klienta zwykle wchodził od razu

co do mechaniki rozgrywki - zmian wielkich nie zauwazyłem , to chyba kwestia przyzwyczajenia się do tych wszystkich nowych "wodotrysków"
Awatar użytkownika
Septimus33
Posty: 153
Rejestracja: 21 paź 2011, 7:32

Re: Patch 0.7

Postautor: Septimus33 » 23 gru 2011, 18:22

mc_brx pisze:Jeżeli masz w garażu to co napisane i nic więcej to nie wiesz jeszcze za dużo o arty :)


Nigdy nie wierz do końca w oficjalne zapewnienia :lol: WOT Cię tego jeszcze nie nauczył?

EDIT
ups... sorki za wklejenie jednego posta pod drugim, chwila nieuwagii... Prosze o wybaczenie bo to pierwszy raz :)
carman
Posty: 116
Rejestracja: 07 cze 2011, 18:52

Re: Patch 0.7

Postautor: carman » 23 gru 2011, 19:01

Po aktualizacji mam taki problem, że po zrobieniu screenshoot-a zacina mi się gra i muszę ją resetować. Miałem ten problem wcześniej na becie, ale po teście 3 7.0 już było normalnie. Czy ktoś też tak ma?
Awatar użytkownika
Guziec87
Posty: 257
Rejestracja: 28 lis 2011, 23:26

Re: Patch 0.7

Postautor: Guziec87 » 23 gru 2011, 19:54

Mnie po zrobieniu screenshota przycina nieco przy przechodzeniu do garażu. Ale po chwilce garaż się kończy wczytywać i jest OK, nie zacina mi się całkowicie.

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”